Někdy se věci seběhnou ani nevíte jak.
Před 6 lety jsme se rozhodli a pořídili si naše psisko -> nejlepšího a nejúžasnějšího labradorského retrívra Gordyho. Ne že by nás občas nezlobil, tedy spíš je to na denním pořádku, ale lásky dokáže rozdávat požehnaně a přehršel, a to bez ohledu na počasí, či jiné lidské vrtochy.
Před těmi 6 lety jsem vůbec nevěděla, že existuje něco jako BARF – tedy zjednodušeně krmení syrovým masem. Paní chovatelka, od které jsme si našeho miláčka koupili, nám radila, že se jedná o nejlepší a nejzdravější jídlo pro psy. Poradila nám tehdy i firmu, která se tomu věnuje a dokonce i zajišťuje rozvoz masa.
Popravdě, připravená jsem na to nebyla. Byla to změna, kterou nikdo neměl v plánu, vždyť nejlepší jsou přece granule. Nebo minimálně jsem si to tehdy myslela. Nastudovala jsem si, jak krmit BARF-em, co vše je k tomu potřeba a spojila se s doporučenou firmou. Nevím, zda tuto firmu znáte, či nikoliv, ale jedná se o společnost „Do psí misky“.
A musím říct, že já je znám a jsem jim věrná celou dobu. Všem pejskařům, kteří krmí BARF-em, nebo by chtěli začít je ráda a vřele doporučuju! Jedná se o lidi, kteří mají rádi psy a je to opravdu znát. Skvělá komunikace. Je možné se domluvit na čase doručení. V případě, že to, co jste si objednali, bohužel není, tak zavolají a domluví se, zda chcete tento artikl něčím nahradit nebo ne. A vy s tím, že něco nedorazí nebo dorazí něco jiného můžete počítat. A to je úžasné.
Už několikrát mě mile překvapili, ale dnešní den a jejich jednání, bylo pro mne opravdu neobyčejné. Minulý týden jako obvykle jsem objednávala maso na příští měsíc. Maso vyzvedával syn a vrátil se s dotazem, zda už maso nebude, že jsem ho objednala nějak příliš. Bohužel jsem ho úplně nevnímala, protože jsem měla meeting. Potom jsem musela odjet. A až večer, když jsem se vrátila, jsem si všimla, že toho masa je nějak moc.
A opravdu bylo, tak jsem začala kontrolovat doručené kusy s fakturou. No bylo tam toho příliš -> o 14 kg psího úžasného masíčka navíc. Mrzelo mne, že jsem si to nevšimla hned, ale řekla jsem si, napíšu email a uvidíme. Snad se nějak domluvíme. Zásilka navíc obsahovala většinou druhy masa, které obvykle nakupuju, ale problém byl, že mám malý mrazák. Měla jsem strach, že tam všechno maso nedostanu.
Hned ráno se mi ozvali. Omluvili se, že je to moc mrzí, že se to stalo, že bohužel nepřišli na to, kde je problém. Že maso už opět neprodají. A pokud by se mi povedlo to nějak vyřešit, tak si maso máme nechat. Nestačila jsem se divit. Navrhla jsem, aby mi dali alespoň nějakou symbolickou cenu. Omluvili se ještě jednou za způsobené problémy a sdělili mi, že jsou rádi, že jsem s nimi spokojená, a že budou rádi, když je doporučím.
S radostí tedy doporučuji skvělé maso a skvělý tým! Je moc příjemné potkávat správné lidi.
A děkuji za Gordyho i za jeho rodinu